کلئوپاترا مردان را بازیچه خود قرار می داد .. بسیار خوش گذران و زیبا بود

کلئوپاترا  از مادری یهودی متولد شد ./  69قبل از میلاد / بسیار زیبا و جذاب بود . مادر و خواهرانش هم همین نام را داشتند  . از نوادگان اسکندر کبیر بود .

پدرش بطلمیوس دوازدهم بود و به  / نی لبک زن  / مشهور بود .تاریخ نشان داده که او تاج شاهی را با کارهای خشونت آمیز بدست آورده

پدرش دستور به قتل خواهر او داد و تنها کلئو پاترا و برادر وی که سالها از او کوچکتر بود در این خانواده باقی ماندند .

بعد از مرگ پدر به پادشاهی رسید . کلئوپاترا با برادرش ازدواج کرد  ازدواج خواهر و برادر در مصر مرسوم بود اما او میگفت من از خانواده یونانیم و این کار بسیار زشت است . کلئوپاترا عاشق یک جوان رومی به نام آنتوان بود . او  دو مار نر و ماده به نان آپییک داشت .

به نام خودش دستورساخت یک کشتی بزرگ را داد .

 او زنی مستبد و خوددار بود . سزار امپراتور روم عاشقش میشود و شوهر ش را میکشد تا به او برسد .

او با کشتی خودش به روم میرود سزار حارج از شهر برایش کاخی میسازد . کلئوپاترا وقتی بر تخت روان از معابر عبور میکرد مردم شعار بر ضدش میدادند.

سزار در مجلس سنا توسط دشمنانش به قتل میرسد و کلئوپاترا با لباس مردانه از روم فرار میکند .


کلئوپاترا به هنگام ملاقات با سزار، تنها ۲۱ سال داشت و سزار ۵۲ ساله بود، در مدت اقامت سزار در مصر بین سال‌های ۴۸ و ۴۷ پیش از میلاد، هر دو عاشق یکدیگر شده بودند.

کلئوپاترا، بطلمیوس چهاردهم، و سزاریون در تابستان سال ۴۶ پیش از میلاد از روم بازدید کردند. ملکهٔ مصر در یکی از خانه‌های سزار اقامت گزید. روابط مابین کلئوپاترا و سزار نزد مردم روم عیان شده و رسوایی به بار آورده بود زیرا که دیکتاتور رومی همسر داشت. اما سزار بی‌توجه به حرف‌های مردم حتی مجسمه‌ای طلایی از کلئوپاترا  را در معبد ونوس جنتریکس که در فروم جولیوم قرار داشت نصب کرده بود. سیسرون، خطیب نامدار رومی، در نامه‌هایی از او که بر جای مانده از ملکهٔ مصر اعلام بیزاری کرده‌است. کلئوپاترا و هیئت همراهش در ۱۵ مارس سال ۴۴ پیش از میلاد، هنگامی که سزار را در سنا به قتل رساندند ، کلئوپاترا با لباس مردانه گریخت .



در روز 15 اوت سال 30 قبل از میلاد کلئوپاترا هفتم ملکه مصر از بیم اسارت به دست اوکتاویوس با نیش مار سمی به زندگی خود خاتمه می دهد.