با سلام :

عزیزان بزودی در این وب ماجراهائی واقعی و مستند از ماوراءالطبیه جهت افزایش اطلاعات عمومی شما ارائه میگردد . امیدوارم مورد پسند شما قرار گیرد .            با نام عجیب تر از رویا          منتظر باشید که بسیار جذاب و  خواندنی  است.


آیا میدانید که :

بحرین بالاترین نرخ سرانه ی تولید زباله ی دنیا را دارد .


آیا میدانید که :


بیشتر مرگ ها بین ساعت نه تا ده صبح رخ میدهد . 40 در صد حملات قلبی بین این ساعات است که منجر به مرگ میشود .پروتئینی که KLF15 که مسئول تنظیم ساعت درون قلب ما است مسئول این اتفاق است. در ساعت اولیه صبح این پروتئین جریان شدت یافته ای از پتاسیم را به سمت ماهیچه ی قلب روانه میکند که باعث افزایش فشار خون میشود .


آیا میدانید که :

وقتی شنا میکنید  تقریبا تمام ماهیچه های بدنتان را همزمان به کار میگیرید . در حالی که ماهیچه ی بازوها پاها  و قفسه ی سینه شما را به جلو میراند .ماهیچه های شکمی پایداری شما را در آب حفظ میکنند . شناگران همچنین مجبور هستند با اصطکاک بیشتر آب مبارزه کنند

چرا که :

آب حدود 1000 برابر چگال تر از هواست

نتیجه این است که :

شناگران نیروی بیشتر و به دلیل دمای پائین تر آب انرژی به مراتب بیشتری نسبت به دوندگان مصرف میکنند .


آیا میدانید که :

پنگوئن ها برف میخورند ؟

به منظور زنده ماندن در سرمای شدید و بادهای استخوان شکن قطب جنوب پنگوئن ها اغلب در کنار یکدیگر تجمع میکنند تا گرم بمانند  . با این وجود تحقیقات جدید نشان میدهد  که :

این در آغوش کشیدن ها میتواند بیش از اندازه گرم شود و هوای درون اجتماع پنگوئن ها گاه به میزان ناخوشایند 37/5 درجه سیلیسیوس برسد

این تجمع ها مدت طولانی طول نمیکشد و گاه پنگوئن ها در حال خوردن برف  برای این که خنک بشوند  استفاده میکنند .


ایا میدانید که

سرزمین آفتاب تابان ژاپن است ونماد این کشور پوکمون ها هستند و به قدری در فرهنگ ژاپنی ها ریشه دوانده است که به نماد این کشور بدل شده اند ....عروسکهای معرفی هستند در ژاپن به نام فرنچایز ک ه مسافران به عنوان سوغات میبرند و نماد سری محسوب میشوند .