Image result for ‫خواهران منصوری کوهنورد در دنا‬‎

شیر مادر حلالتان ای قهرمانان ایران زمین

تو اون سرما  و هوای جوی نامساعد کوهستانی برای کمک رفتید ملت ایران مدیون شما هستند ای شیر زنان ...درود بر خواهران منصوری 

الهه منصوریان که امروز خواهرانش را همراهی نکرده بود، 


درباره حضور این 2 قهرمان ووشوی جهان در منطقه سقوط هواپیما توضیحاتی را ارائه کرد.


ین قهرمان زن ایرانی ووشوی جهان درباره دلیل حضور خواهرانش در عملیات امداد به "ورزش سه" گفت: 


ما اصالتا برای منطقه سمیرم اصفهان هستیم و به همین دلیل با منطقه ای که این حادثه رخ داده، آشنا هستیم.


 امروز کوهنوردانی که راهی این منطقه شده بودند تا لاشه هواپیما را پیدا کنند، با ما تماس گرفتند و از ما کمک خواستند. 


به همین دلیل سهیلا و شهربانو که به منطقه کاملا تسلط داشتند، به آنجا رفتند تا شاید کاری از دستشان بر بیاید.

---------------------

---------------------

شهربانو منصوریان ۲۹ ساله (قد ۱۸۰ ،وزن ۶۰) متولد شهرستان سمیرم از توابع استان اصفهان، حدود ۲۰ سال است که در رشته های رزمی فعالیت دارد، وی تا به حال افتخارات زیادی را به همراه دو خواهر دیگرش در ووشو به دست آورده است.

 

شهربانو منصوریان از ۹ سالگی به ورزش های رزمی علاقه مند شد و علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است. وی سه مدال طلای جهانی، یک مدال طلای جام جهانی اندونزی، یک نشان طلای آسیا و همچنین چندین قهرمانی کشوری در رشته ووشو بخش ساندا بدست آورده است.

 

الهه و سهیلا منصوریان، خواهران شهربانو هستند و هر سه نابغه ووشو، افتخارات زیادی را در این رشته برای ایران اسلامی به دست آورده اند.

 

شهربانو: آرزوم بود یه موتور لاستیکی داشته باشم. پدرم نمیتونست آرزوهای منو براورده کنه و فقط زورش میرسید که شکممون رو سیر کنه. ‏

 

شهربانو منصوریان؛ قهرمانِ ملی ووشو از شکل آشنایی با همسرش در برنامه ماه عسل گفت : من با یک نفر بحثم میشه سر کرایه أسب و همون موضوع باعث آشنایی ما میشه و درنهایت ازدواج میکنیم. اون موقع بیشترین نگرانیم برای خانواده بود چون همسرم دیگه اجازه نمیداد برم آبشار برای أجاره أسب و برم مزرعه برای سیب چیدن و کار کنم و پول دربیارم

 

شهربانو منصوریان از ۹ سالگی به ورزش های رزمی علاقه مند شد و علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است.

 


الهه منصوریان متولد ۱۳۷۰ در سمیرم اصفهان، ورزشکار است

وی در بین دوخواهر دیگر اولین نفری بود که سمت رشته ووشو رفت، سپس خواهران دیگرشم به سمت باشگاه خودش کشاند تا این رشته را دنبال کنند؛ همچنین اولین عضو خانواده منصوریان بود که نام خود را در ووشوی ایران مطرح کرد و به عنوان قهرمانی آسیا و جهان رسید. الهه در حال حاضر در ۵۶ کیلوگرم مبارزه می کند.



سهیلا منصوریان متولد ۱۳۶۹ در سمیرم اصفهان، ورزشکار است. 

اول شهربانو و بعد هم الهه این رشته را انتخاب کردند، آنها مدال جهانی داشتند که من هم ووشوکار شدم. من گرچه عاشق ورزش بودم ولی اول ووشو انتخابم نبود، من عاشق کونگ فو و کیک بوکسینگ بودم و در هر دو رشته هم خیلی خوب ظاهر شده بودم. در مسابقات داخلی هم خیلی خوب عمل می کردم اما متاسفانه شرایط در این رشته ها برای انتخاب بازیکن و حضور در رقابت های بین المللی اصلا عادلانه نبود.