مستند بلند «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه‌کنندگی مشترک طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی روایت زندگی خواهران منصوریان است. خواهران ووشوکار اهل سمیرم اصفهان که حالا قهرمان جهان و ایران هستند.

مستند بلند «صفر تا سکو» با نمایش در جشنواره فجر سی و پنجم در چهار رشته بهترین فیلم، کارگردانی، تدوین و صداگذاری نامزد کسب جایزه شد و در جشنواره حقیقت سال گذشته با ۶ عنوان کاندیدای جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرد. «صفر تا سکو» بعد از حضور موفق در دو جشنواره حالا با موافقت شورای نمایش مجوز اکران سراسری را برای اول آذرماه گرفته و روی پرده سینماها می‌رود.

الهه، سهیلا و شهربانو منصوریان خواهران ووشوکاری هستند که پشتکار آنها را از کار سخت در زمین‌های کشاورزی و زندگی پر از مشکلات و محدودیت به قهرمانی جهان رسانده است. آنها در این فیلم روحیه سرسخت و جنگنده و البته امیدوار خود را به بیننده و مخاطب نشان می‌دهند، روحیه‌ای که باعث بالا رفتن پله‌های پیشرفت و در نهایت قهرمانی در رشته ووشو شد.


سهیلا منصوریان در مسابقات آسیایی ۲۰۱۶ در وزن منهای ۵۲ موفق به کسب مدال برنز شد و الهه نیز در وزن منهای ۵۶ و شهربانو در وزن منهای ۶۵ دو مدال طلا از آن خود کردند. 

در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ به میزبانی روسیه نیز الهه و شهربانو منصوریان با مدال طلا به کشور بازگشتند و ثابت کردند با امید و تلاش به آنچه می‌خواستند رسیدند.

سحر مصیبی در این فیلم به بخش‌های مهمی از زندگی ورزشی و شخصی این سه خواهر از تمرینات با امکانات کم و مشکلاتی که آنها در طی این مسیر داشتند پرداخته است به طوری که بیننده ناخودآگاه پس از دقایقی با هر سه همراه می‌شود و لحظه به لحظه با نگرانی‌ها و شادی‌های و تمام مشکلاتی که آنها از سر گذراندند تا به مقام قهرمانی جهان برسند، پیش می‌رود.

بخش قابل توجه این فیلم، راحتی سه خواهر مقابل دوربین در تمامی جریانات و ‌اتفاقات تلخ و شیرین زندگی ورزشی‌شان است، خصوصاً در بخش‌هایی که به زندگی شخصی آنها پرداخته می‌شود.

هیچکدام از صحنه‌ها در این فیلم بازسازی نشده و تمام اتفاقات به صورت واقعی فیلمبرداری شده است. دوربین سحر مصیبی تمام لحظات واقعی این سه خواهر را به تصویر کشیده که مؤسسه بامداد فیلم پخش این فیلم را به عهده دارد.