Related image


این سرقت مسلحانه سال 94 اتفاق افتاده است ...


بهمن ورمرزیار 

چندیست  که دنیای مجازی فیلم شیون و زاری مادری را که حکم اعدام پسرش  صادر شده بود دست به دست چرخید .این سرقت سال 94 اتفاق افتاده بود ...

این مادر ملتسمانه از تمامی سران مملکتی به خصوص رهبر معظم انقلاب قوه ی قضاییه درخواست متوقف کردن حکم پسرش را میکرد . 


فردای روزی که این فیلم در دنیای مجازی پخش شد .دوباره این مادر از این که حکم پسرش لغو شده بود از تمامی دست اندر کاران تشکر کرد .


اما :


به یک باره  حکم اعدام در مورد بهمن ورمرزیار اجرا شد وووو

چرا ؟اول امید به این مادر دل سوخته میدهند بعد به یکباره اعدامش میکنند ؟

در هر صورت  بچه اش است و واقعا خدا به دادش برسد و خدا صبر بهش عطا کند سخته خیلی سخت ..

درسته کار پسرش اشتباه بوده  تائید نمیکنم کار این جوان را ----راه را اشتباه رفته ---نباید این کار را انجام میداد ----نمیدانم یعنی هیچ رقم نمیشد حکم سبکتری برایش اجرا کنند ؟ 

این حکم به دیوان عالی کشور رفت و تائید شد  .تمامی کارهائی که باید در این چندین سال انجام میشد انجام شد . 

مادر هر چه قدر پسرش گناه کار باشد مادر و جگر گوشه اش را دارند پای دار میبرند . قلب نه این مادر که تمامی مادران این مرز و بوم از ناله های این مادر به درد آمد . 


کامنتهائی که  گذاشته شده بود حاکی از همدردی مردم  به این مادر بود .

 و خیلی ها فکر میکردند که این اتفاق طی یکی دو هفته اخیر اتفاق افتاده است در صورتی که این طور نیست این قضیه مربوط به سال 94 است و اکنون حکم اجرا شده است .


بعضی از هنرمندان از جمله آقای پرویز پرستوئی هم با این مادر همدردی کرده بود و خواستار متوقف کردن حکم شده بودند . 


بله دوستان جگر گوشه ی این مادر را صبح 4 شنبه به دار آویختند و گفتند که چنین چیزی نبوده و حکم برای آن روز لغو شده بود نه کلا اعدام نشود . بدین ترتیب امید این مادر به یاس و ناامیدی تبدیل شد . امیدواریم دیگر شاهد چنین صحنه های تاسف بار نباشیم . ای کاش این اعدام برای همیشه برداشته میشد و به جایش حکم ابد میدادند . 

در هر صورت به این مادر گرامی  تسلیت عرض میکنم امیدوارم غمه آخرت  باشه سخت است سخت و هیچ جمله و کلامی نمیتواند قلب شکسته ی این مادر را تسکین دهد ....

عزیزان حکم اجرا شده سارق هم گویا اسلحه داشته و شلیک هم کرده است . البته گفته میشود که شاکی رضایت داده است اما قانون اینه که ........

-----------------------------------------------------------

 داستان عمومی انقلاب همدان  گفته است که:

کامران حمزه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان به بیان توضیحاتی در رابطه با اجرای حکم بهمن ورزیار پرداخت و تصریح کرد: 


از آنجاکه برقراری امنیت و آرامش در جامعه اسلامی از مهمترین وظایف و تکالیف قوه قضاییه در نظام مقدس جمهوری اسلامی و یکی از مطالبات عمومی شهروندان شریف می‌باشد و در جهت اطمینان خاطر نسبت به صیانت و حفاظت از مال و جان و آبروی افراد در مواجهه با متعدیان به حقوق عامه و مخدوش کنندگان احساس امنیت، نظم و آرامش هر جامعه امری ضروری است لذا بر اساس حکم قضایی قطعیت یافته در خصوص محکوم علیه بهمن ورمزیار که در سال ۱۳۹۴ با استفاده از سلاح گرم علاوه بر سرقت Stealingمسلحانه موجب بروز ارعاب و وحشت در شهر و محل ارتکاب جرم Crimeگردیده و پس از تشکیل پرونده، ضمن طی کردن مراحل متعدد دادرسی که با دقت نظر و حسب مقررات آیین دادرسی کیفری در شعبه بازپرسی و دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب همدان و دادگاه صالحه و به لحاظ نوع جرم ارتکابی و مقررات و انطباق آن با مقررات قانونی مربوط، نهایتا به مجازات اعدام executionمحکوم که متعاقبا این حکم از سوی دیوان عالی کشور تایید و مجوز اجرای آن صادر و به شعبه اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب همدان ارسال گردید.
وی افزود: به دلیل توام بودن اجرای آن با اجرای حکم فرد محکوم علیه دیگر پرونده و ضرورت رفع ابهام از آن، یک نوبت در مورخه ۲۸.۱.۹۷ اجرای آن به تاخیر و لیکن با عنایت به تجمیع شروط لازم و ضرورت اجرای احکام قطعیت یافته، رای صادره در خصوص نامبرده در سحرگاه روز چهارشنبه ۲۹.۱.۹۷ پس از طی تشریفات قانونی به مرحله اجرا در آمد.
دادستان همدان بیان داشت: لازم به ذکر آنکه طی روز‌های اخیر برخی مطالب خلاف واقع منتشره در خصوص عفو محکوم علیه از سوی برخی رسانه‌ها و نیز در تعدادی از شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی با اهداف مغرضانه یا ناآگاهانه عنوان گردید که اساسا کذب و ناصحیح است.
وی خاطرنشان کرد: بدیهی است حوزه امنیشت عمومی شهروندان محترم بنابر تاکیدات قانونی از موارد غیرقابل اغماض و مسامحه بوده و مجموعه قضایی استان همدان بنابرآنچه در قانون Law اساسی و سایر قوانین موضوعه تصریح گردیده ضامن استقرار و استمرار نظم، آرامش و امنیت در جامعه می‌باشد و فارغ از هرگونه سلایق شخصی یا جوسازی رسانه‌ای منحصرا بر اساس قانون، مجدانه در اجابت مطالبات عمومی شهروندان محترم و اجرای قسط و عدل تمام توان و ظرفیت خود را معمول نموده است تا ان شالله تعالی مرضی درگاه حضرت احدیت و مردم رشید و شریف ایران اسلامی قرار بگیرد.
به گزارش میزان خبرگزاری وابسته به قوه قضائیه بهمن ورمرزیار در سرقت مسلحانه از سلاح کلاشینکف استفاده کرده است و همچنین درجریان سرقت اقدام به تیراندازی نیز کرده است که این موضوع باعث رعب و وحشت گردیده است.
طی روز‌های گذشته نیز برخی افراد به قصد سوء استفاده مطالبی نادرست را برای اعلام در فضای مجازی به خانواده محکوم علیه القاء کردند که این موضوع نیز قابل پیگیری است.