آیت الله عامری لاهیجانی طی حکمی  حجت السلام و المسلمین غلامحسین اژه ای را مسئول پیگیری و بر ر سی اسید پاشیها در اصفهان کرد .

ایشان طی مصاحبه ای که از شبکه پخش شد فر مودند آنچه که من خدمت شما می توانم عرض کنم این است که همه مسئولین و به خصوص مسئولین استانی که من الان گزارشاتشان     را از نزدیک شنیدم و ملاحظه کردم  به جد دنبال این هستند که آرامش مردم را حفظ بکنند و فرد مجرم یامجرمین را دستگیری کنند و به اشد مجازات برسانند

معاون اول قوه قضائیه کشور  که برای پیگیری پرونده اسید پاشی به اصفهان رفته است در حاشیه شورای تامین اصفهان گفت  اقدامات زشتی که در اصفهان روی داده به دنبال بر هم زدن آرامش و امنیت مردم است .  حجت السلام والمسلمین غلامحسین اژه ای  با بیان این که همه مسئولین کشوری و استانی  با دقت پیگیر این حوادث هستند افزود

مجرم یا مجرمانی که این جنایت را مرتکب شده اند هر چه زودتر شناسایی و معرفی میشوند . ایشان فرمودند به سر نخهایی رسیده اند بیشتر از سر نخ ولی من الان چیزی که هنوز انجام نشده نمی توانم عرض بکنم . شیو ه های کار را هم  پوزش می خواهم  نمی توانم عرض کنم .

چون اگر شیو ه های کاری که داره انجام می شود از لحاظ انتظامی از لحاظ اطلاعاتی بخواهم بازش کنم خوب طبیعی است که این امکان پذیر نیست .