خانه ی پد ری  برای کسانی که در عصر حجر زندگی میکنند دیگر امن نیست :

روز پنجشنبه اول خرداد 1399 پلیس در شهرستان تالش یک مرد را به اتهام قتل دختر 13 ساله اش دستگیر کرد .پیشتر چون با مرد سی ساله که دوستش داشت فرار کرده بود ...قاضی مرد را تبرئه و دختر را با وجود  آن که از ترس جانش نمیخواست به خانه برگردد به خانواده اش تحویل داد .

 

دختری به نام رومینا------به کدامین گناه کشته شدی

قیصرهای امروزی به جای برادران

اب منگل --سراغ خواهرانشان -دخترانشان -مادرانشان میروند انگار ما؟ بعد اشگ و رنج و اسنوریهایمان سراغ داس زبان و خیال و کردار مردانه مان خواهیم رفت .....

رومینا به کدامین گناه محکوم شد ؟ همه ی ما باید پاسخگو باشیم ....

بی رحمی یک پدر نتیجه ی کدام قانون بیرحمی است ؟

چرا خشونت علیه زنان و دختران همه جا به چشم میخورد ؟

برادری خواهرش را به آتش میکشد ---پدری به دخترش تجاوز میکند --پدری دخترش را میکشد و اتفاقاتی این گونه بسیار در مملکت ما اتفاق افتاده و میافتد .و

 

وقتی دختر از خانه فرار میکند و پسر قصد ازدواج با او را دارد پدرش با ریختن مامورین آگاهی به آن جا پسر را گیر میاندازد و وقتی دختر به آگاهی و رئیس دادگاه میگوید که اگر مرا به پدرم تحویل دهید مرا میکشد چرا هیچ کس کاری اساسی انجام نداد ؟

 

چرا از پدر در قبال صدمه زدن به دخترش تعهدی گرفته نشده بود ؟

آیا اون رئیس دادگاه و اون آگاهی  الان که این اتفاق افتاده عذاب وجدان ندارند ؟

 

جان دختری گرفته شده به چه جرمی محکومش کردید ؟ به جرم عاشقی ؟ به جرم دوست داشتن ؟ به چه جرمی ؟

آیا خانه پدری به واقعیت پیوسته ؟ ما میگفتیم اینا فیلمه چنین اتفاقی محال است در قرن 21 بگذرد ....اما!!!!!!!!

 

مادرش میگویدبه دخترم گفت خودکشی کند --دخترش را همیشه کتک میزد بارها به رومینا گفته شده بود اگه خودکشی کنی خیلی خوبه -مرگ موش میخرید و به رومینا میگفت خودتو بکش  نذار من بکشمت .به من میگفت طریقه ی حلقه آویزان کردن را به رومینا یاد بده --

 

مادر عزیز با شما هستم :

آری با شما

شما چنین چیزهایی را میدید و پیش پلیس نرفتید ؟ شما شوهرتان را بهتر از هر کس دیگه ای میشناختید و میدانستید هر آن ممکن است دخترش را بکشت !

آری مادر گرامی شما هم مقصرید مقصر ....

چرا که این موضوع به این هادی را به پلیس گزارش ندادید ؟...چرا در آگاهی وقتی دخترتان گفت پدرم مرا میکشد صدایت در نیامد ؟

چرا هیچ نگفتی ؟ تو هم به نوعی در این قتل مقصری

گریه بعد ازکشتن سهراب و نوشدارو به چه کار میاید ؟

مادر خواهان حکم قصاص برای همسرش است ...اصلا دیگر میتوانی با چنین مردی که دختری که از پوست و اسنخوانش بوده را کشته زندگی کنی ؟از کجا معلوم فردای روز خودت را نکشد ؟

==من امنیت ندارم منو به پدرم ندید  چرا تحویل دادید ؟===

=====

خانه ی پدری :

نیروی انتظامی گیلان چهارشنبه اعلام کرد که دختر 18 ساله ای بر اثر آتش کشیدن خانه توسط برادرش دچار جراحات و سوختگی شدید شده بود جان خود را از دست داده است .

 

به گزارش ایرنا

سرهنگ مجید رسول زاده فرساد در خصوص جزئیات این رویداد گفته است :

برادر  این دختر ساکن محله سلیمانداراب شهر رشت با ازدواج او با مرد مورد علاقه اش مخالف بود اما وقتی در جلوگیری از این ازدواج موفق نشد در اقدامی نسنجیده خانه پدری را به آتش کشید که در این حادثه خواهر و مرد مورد علاقه وی دچار سوختگی شده و به بیمارستا ن ولایت رشت منتقل شدند .

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان در ادامه اضافه کرده است متهم در اظهارات خود دلیل ارتکاب این جرم را مخالفت با ازدواج خواهرش با مرد مورد نظر او و اختلاف سنی 13 ساله میان آنها

 

عنوان کرده