اخبار,اخبار فرهنگی,آنجلینا جولی


آجلینا جولی به همراه دو دخترش، زاهارای ۹ ساله و شیلو۸ ساله، به مرکز شهر لس آنجلس رفت و پس از کمی خرید، به رستوان فست فودی این اند اوت رفته، و با دخترهایش همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده خورده است.

به ظاهر خودش را مادری خوب و مهربان جلوه می دهد .

در صورتی که این طور نیست آنجلینا ناراحتی روحی روانی دارد و پدرش صراحتا گفت که دخترش گاهی دیوانه میشود و کارهائی انجام میدهد که تصورش را نمیتوانید بکنید .

واسه همین با پدرش روابطش تیره شد .داستان باورنکردنی زندگی آنجلینا جولی (+عکس)


او مدتها معتاد به هروئین کوکائین ... بود نمی دانم چه طور سرپرستی چند کودک را به این داده اند .

پرستار بچه ها خیلی رازهای نهفته در زندگی انجلینا را فاش کرد . او در مصاحبه ای در روزنامه ای گفت :به بچه ها اجازه میدهد فیلمهای غیر اخلاقی ببینند .

آنجلینا خود زنی میکرده و الان هم یکی از بچه هایش خود زنی میکند .

او سرپرستی یک دختر به نام زهرا را هم به عهده گرفته که مادرش معتاد بوده است .

وقتی می آید و میبیند آنجلینا تن بچه اش لباس پسرانه کرده اعتراض میکند و آنجلینا به بادی گارداش میگه که بیرونش کند . مادر زهرا خواهان بچه اش است اما تاکنون موفق نشده دخترش را بگیرد .او معتقد است آنجلا صلاحیت نگهداری از بچه اش را ندارد .زهرا به فرانسه فحش های رکیک میدهد . مدوکس 10 ساله فرزند خونده اش مشروب میخورد و رانندگی میکند .


داستان باورنکردنی زندگی آنجلینا جولی (+عکس)

مدوکس و شیلا خود زنی میکنند . (طبق گفته ی پرستار بچه ها)

تصاویر گرفته شده توسط پاپارتزی ها نشان می دهد آنجلینا جولی از آبله مرغان بهبود یافته و بسیار شاد و آرام است. آنجلینا جولی که با لاغری اش مدت ها توجه بسیاری از رسانه ها را جلب کرده بود، در این تصاویر برای خودش و دخترانش شکلات هم خریده است.

اخبار,اخبار فرهنگی,آنجلینا جولی