اینم جوونی وپیری هما مالینی(بسنتی)


بیشتر به نام بسنتی او را می شناسند تا هما مالینی

بازیگر  ------------هنرپیشه --------------رقصنده ------------کارگردان --------------و فعال سیاسی هند است .
در 16 اکتبر 1948 به دنیا آمد در هند

هما مالینی و دخترانش ایشا دئول...نخستین فیلمش را در سال 1968 بازی کرد و به بالیوود راه یافت .

آمیتا و هما مالانی; 40 سال قبل ، 40 سال ...

همیشه مالینی را یکی از بزرگترین و موثرترین بازیگران تاریخ سینمای هند بر می‌شمرند. وی در دوره ی خود یکی از پیشگامان سینمای هند بود. نامداری وی به خاطر عوامل متعددی بوده است، به خاطر نقش‌های کمدی و دراماتیکی که ایفا کرده، به خاطر زیباییش و همینطور به خاطر اجرای زیبای رقص‌های سنتی و کلاسیکبه بهانه نمایش شعله از شبکه نمایش در ... هندی.

مالینی همچنین در زمره ی موفق ترین ستاره‌های زن سینمای هند نیز هست. در طول مدت ۴۰ سال بازیگریش در حدود ۱۵۰ فیلم ظاهر شده است که مهم ترین آنان فیلم شعله  است.شعله» سه بعدی به انتظار اکران در ...

بسنتی او را به اوج برد مخصوصا رقصی که در این فیلم ارائه داد .

هما مالینی از بچه گی گیاه خوار بود او از کشتار و آزار حیوانات بیزار است . از بوی گوشت احساس انزجار میکند . دو دخترش را هم بر اساس رژیم گیاهخواری بزرگ کرده است . او هنوز شاداب و جوان مانده است .آمیتا و هما مالانی;  40 سال قبل ، 40 سال بعد (معجزهء گیاهخواری) از شرایط فیزیکی خوبی برخوردار است .

درمیندرا شوهرش عکس اوست و تمایل زیادی به گوشت و کباب دارد . برعکس شوهرش درمیندرا چروکیده شده است و انسولین میزند کمتر در فیلمها بازی میکند واحساس خستگی میکند و دیابت امانش را بریده است . هما مالینی(بسنتی فیلم شعله 1)علت جوانی همسرش همان رژیم گیاه خواری اوست .هما همچنان در فیلمها بازی میکند . دریک تبلیغات که شرکت کرده بود راجب سیگار مردم هند بسیار ناراحت شده بودند به طوری که در تلویزیون از مردم عذر خواهی کرد .

ه
آمیتا و هما مالانی;  40 سال قبل ، 40 سال بعد (معجزهء گیاهخواری)آمیتا و هما مالانی;  40 سال قبل ، 40 سال بعد (معجزهء گیاهخواری)