آیا سیندرلا واقعا خوشبختی را لمس کرد ؟





زندگی برای هر دختری یک رویائیست  رویایی تمام نشدنی که در تمام زندگیش با آن رویا زندگی میکند . و همیشه آرزویبه آن رویاها را دارد .

آن رویا صوای تحصیلات عالیه است آن رویا سر کار درست حسابی رفتن نیست . آن رویا رویایی است که همیشه از بدو تولد در فکر و روحش جاری است اینها نیست آن رویا رویایی است که هرگز به آن دست پیدا نخواهد کرد . و آن خوشبختی است . همه دخترها از زمانی که دور و اطراف خود را میبینند منتظرند یک کالسکه زیبا شاهزاده ای سوار بر آن عینه قصه ها بیاد واونا به خود به شهر آرزوها ببرد . اما این فقط تو قصه هاست .

واقعیت زندگی چیز دیگریست قدیما میگفتند کسانی که عاشق هستند هرگز به هم نمی رسند و آن عشق  عشق جاودانه است . آدمی کسی را که دوست دارد را بهش نمی رسد . و تا قیامت تو زندگیش جاویدان باقی خواهد ماند .

ما در زندگیمان دردها وزخمهایی داریم که حتی در خواب هم تصورش را نمی کردیم  بعضی اوقات آنقدر خسته شدیم از همه کس و همه چیز

میبریم . . بلاها این روزگار سرمان میاورد که از بدنیا آمدنمان پشیمان میشویم .مرگ را به بودن ترجیح میدهیم . خاصه انسانها  تمام نشدنیست واسه همینه هیچگاه راضی نیستیم همه اش یک چیزی کم داریم



عکس ها و تصاویر متحرک عاشقانه | Love Gifs