برای جلو گیری از سکته قلبی روزی 2 عدد آسپیرین بچه بخورید البته با آب گرم نه آب سرد


دکتر آز از مشهورترین دکتر های جراح قلب و متخصص سلامتی است .

در تلویزیون فارسی وان یک برنامه گفتگوی تلویزیونی که به مدت 1 ساعت  دارد بسیار جالب و دیدنی است که توسط مطرح ترین جراح قلب و متخصص سلامتی دکتر مهمت آز در آمریکا  پخش می شود .

هر قسمت برنامه موضوعات چالش بر انگیز و جریان های تاثیر  گذار زندگی روزمره به سبکی سرگرم کننده از دیدگاه منحصر به فرد دکتر آز به بینندگان اراده می شود .

دکتر آژ هیچ محدودیتی برنامه اش ندارد  بینندگان از رژیم و ورزش گرفته تا بیماری ها و روش های پیشگیری در برنامه اش

مطرح می کند 


 تمام توصیه های پزشگی در این وبسایت از دکتر آز است که من تا آن جا که بتوانم این برنامه را ببینم برای شما عزیزان می گذارم


 دیدن برنامه دکتر آز را به همه توصیه می کنم . 

دکتر آز در بین ایرانیان در عرض این یکماه که از شروع برنامه اش می گذرد بسیار طرفدار پیدا کرده است . این برنامه مطالب پزشگی را آنقدر ساده بیان می کند که بیننده را مجذوب می کند

. بعضی از پزشگان از کلماتی استفاده می کنند که بیمار هیچ چیز از بیماریش نمی فهمد . دکتر آز مطالب را بقدری ساده و خودمانی تشریح می کند که شنونده کامل حرفای او را درک می کنند .

ای کاش تمامی پزشگان مخصوصا پزشگان جوان فارغ التحصیل دانشگاههای داخل کشور از همین روش استفاده کنند و با بیمار راحت رابطه بر قرار کنند . که این در نحوه درمان بسیار موثر خواهد بود و بکار بردن مشتی کلمات پزشگی که بیمار را سر در گم می کند  فایده ندارد که هیچ بعضی اوقات ضرر هم دارد .

دکتر آز به خاطر همین ساده بودنش در بین ایرانیان بقدری جا باز کرده که همه وقتی به پزشگ مراجعه می کنند می گویند دکتر آز اینو گفته اونو گفته ...........من گوش کردم نتیجه دیده ام