تصاویر:نادرترین عکس های رنگی از هیتلر و دوران نازی ها

هیتلر

زاده 20 آوریل 1889 

مرگ      بر اثر خودکشی در 30 آوریل 1945 و آن زمان 56 سال داشت

ملیت     آلمان نازی

دین      کاتولیک

تخصص      هنرمند       سرباز      نویسنده       سیاست مدار         رهبر

محل اقامت     شهروند اتریشی تا سال 1925      شهروند آلمانی  پس از 1932

پدرش        آلویس  هیتلر       کارمند پائین رتبه گمرک

مادرش     کلارا  هیتلر        اهل پولزل       در سن 47  سالگی بر اثر سرطان سینه مرد   21 دسامبر 1925

کتابش       نبرد من


آلویس هیتلر پدر ادولف  هیتلر با دومین دختر عموی خود ازدواج کرد شش فرزند داشت که همه آنها مردند  و تنها یک دخترش پالا و یک پسرش هیتلر برایش باقی ماند .

هیتلر برادر کوچکش بر اثر مبیلا به سرخک در گذشت و هیتلر بعد از مرگ برادرش بسیار بد خلق شده بود . با پدرش روابط خوبی نداشت  چون عکس خاصه هایش رفتار می کرد اما با مادرش روابط بسیار خوبی داشت .او سیاستمدار قابلی بود .

از خصوصیات اخلاقیش این بود که مشروب نمیخورد  سیگار نمی کشید ..از خوردن گوشت بدش می آمد چون معتقد بود که گوشت آدمی را حیوان صفت می کند اما خودش از هر حیوانی پست تر بود اینو تاریخ می گه عین ریگ آدم می کشت

او معتقد بود یهودیان دشمنان نژاد آریایی و باعث بدبختی و عقب ماندگی کشورش اتریش  بودند . معتقد بود حزبی می تواند به قدرت کامل برسدکه بتواند تظاهرات عظیم خیابانی را به نفع خود ساماندهی کند و احساسات و هیجانات مردم را در اختیار بگیرد .و پشتیبان دست کم یکی از سه نیروی اصلی کشور یعنی ارتش   کلیسا   و یا شخص اول مملکت را با خود داشته باشد .

اآدولف هیتلر زن نمی گرفت چون معتقد بود که زن جلوی پیشرفتش را می گیرد .

اقامتگاه مورد علاقه هیتلر کل شتین هاوس بالای کوه آلپ قرار داشت . او مخالف زنده شکافی بود و این کار را قدغن کرد . به موسیقی ریشارد واگنر عشق می ورزید


هیتلر زمانی که تازه جوان شده بود؛ وارد نیروهای مسلح آلمان شد.
او پس از آغاز جنگ جهانی اول، بخشی از تبلیغات جنگی را در میان نیروهای نظامی کشورش، به عهده داشت.
ادولف هیتلر پس از مدت زمانی از نفوذ چشمگیری در میان نظامیان آلمان برخوردار شد و تا سطح رهبری نیروهای نظامی این کشور پیش رفت و از سال 1933 تا 1945 رهبری آلمان نازی را به عهده گرفت.
هیتلر با همکاری کسانی مانند موسولینی، جنگ گسترده ای را آغاز کردند که در نتیجه آن میلیون ها نفر کشته شدند و خسارات زیادی برجای ماند.
 

گفته می‌شود آدولف هیتلر رهبر رایش سوم در شامگاه  30 آوریل 1945  به زندگی خود پایان داد. هیتلر در زمان مرگ تنها ۵۶ سال داشت. و حالا پس از گذشت نیم قرن از مرگ هیتلر می گذرد یک فرنسوی ادعا میکند که پسر هیتلر است . این جوان فرانسوی ژان ماری لوره نام دارد . و تحقیقات ژنتیکی همه نشان داده که او واقعا پسر هیتلر است .

آیا او به داشتن چنین پدری افتخار میکند ؟؟؟؟؟ دنیا آن را آدمی بی رحم آدمکش می داند .این

جای سوال دارد .؟؟؟ کسی که بیشتر به آدمی بیرحم و سنگدل و آدمکش معروف است


هیتلر ۳۶ ساعت قبل از مرگش با معشوقه خود،اوا بر اون  که از زمان شروع فعالیت در حزب نازی با او در یک عکاسی که مشتری آنجا بود آشنا شده بود پیمان زناشویی بست و با اینکه خبر نفوذ نیروهای  متفقین تائید شده بود، هیتلر در آخرین ساعات عمرش با اوا براون ازدواج کرد ونیز اوا همراه وی همزمان دست به خودکشی زد.

اوا با شکستن کپسول سیانور و هیتلر نیز با سیانور و شلیک هم‌زمان گلوله تپانچه به سرش دست به خودکشی زدند. پیکر بی جان آن دو را  دکتر گوبلز و سایرین که در سنگر بودند به بیرون بردند و به خواست خود هیتلر سوزاندند.هیتلر هیچگاه نمی‌خواست همانند موسیلینی به اسارت متفقین درآید.

وی در آخرین ساعات پیش از مرگ وصیت نامه ای از خود برجای گذاشت.هنوز گروهی از طرفدارانش معتقد به خروج وی از آلمان هستن