سرخیو بوسکتس: لیونل مسی استعداد محض است




طرفداری- سرخیو بوسکتس، لیونل مسی را به عنوان بزرگ ترین بازیکن دوران یاد کرده و به همین صورت از وی ستایش کرده است.

به گزارش گل، لیونل مسی دیشب موفق شد یک بار دیگر برای تیمش هتریک کند و بارسلونا با 5 گل اسپانیول را شکست داد. بوسکتس اذعان کرده که شخصیت های بزرگی در طول زندگی حرفه ای او کنارش بوده اند، اما از لیونل مسی به شکلی خاص ستایش کرده است.

او به وبسایت رسمی باشگاه بارسا گفت: "مسی تا کنون بهترین بازیکن بوده است. اگر چه من در 50 یا 100 سال پیش زندگی نمی کردم، اما فکر می کنم لئو بهترین است، او استعداد محض و خالص است. به نظر می رسد هر روز قصد دارد رکوردی را بشکند. من فکر می کنم این غیر ممکن است که کسی دیگری مانند مسی چنین استعدادی داشته باشد. "

هافبک ملی پوش اسپانیایی بارسلونا از روز های اول در این باشگاه یاد می کند که چقدر هیجان داشته است.

بوسکتس ادامه می دهد: "من بسیار جوان و هیجان زده بودم. مشتاق بودم تا فرصتی از پپ کسب کنم. او به من زمان داد و بالاتر از همه من به رختکن بارسلونا رفتم و در کنار کسانی نشستم که روزی تنها از تلوزیون آن ها را می دیدم.

ژاوی بهترین هم تیمی بوده که تا به حال داشته ام. او بسیار حرفه ای است و در همه چیز و همیشه به تیم کمک می کند. ماسچرانو در بهترین حالت خود به سر می برد. او یک بازیکن بسیار کاملی است و همه چیز به تیم می دهد. این یک افتخار است که من در رختکن کنار او می نشینم و از او خیلی چیزها یاد میگیرم."



//////////////////////////

گرفتن آزمایش از مسی

////////////////////////////

طرفداری- لیونل مسی ادعا کرده است که بیش از حد کمیته مبارزه با دوپینگ بر روی وی دقیق شده است.

به گزارش گل، مسی، اینیستا، راکیتیچ، براوو و جوردی آلبا از طرف افسران کنترل مبارزه با دوپینگ (AETSAD) که از سوی یوفا آمده بودند، امروز صبح و قبل از شروع تمرین مورد آزمایش قرار گرفتند.

پس از آن مسی در صفحه اینستاگرام خود فاش کرد که وی را به شکل خاصی مورد آزمایش قرار دادند؛ او نوشت: "کنترل دوپینگ. از بین 5 نفر من تنها کسی بودم که آزمایش ادرار و خون دادم. این عجیب و غریب است، نه؟"

دیشب مسی موفق شد در یک دیدار زیبا در برابر اسپانیول هت تریک کند و بارسلونا 5 بر 1 حریفش را شکست داد. بازیکن آرژانتینی در 14 مسابقه 13 گل به ثمر رسانده است و در لیگ قهرمانان اروپا در 5 دیدار موفق به زدن 7 گل شده است.

روز چهارشنبه بارسلونا این فرصت را دارد که با شکست پی اس جی در نیوکمپ به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند.


/////////////////////////

هافبک کروات بارسلونا چیزی جز تمجید درباره مسی برای گفتن ندارد.

ایوان راکیتیچ می گوید دیگر نمی داند چگونه توانایی های ستاره آرژانتینی را توصیف کند.

روزنامه آس به نقل از راکیتیچ نوشته است :" من دیگر نمی دانم چه چیزی روی توپ های بازی هایی که مسی در آن ها هت تریک کرده برای یادگاری بنویسم . می دانم که دارم حرف های خودم را تکرار می کنم ولی او منحصربفرد است . چند وقت دیگر دوباره توپ دیگری برای ما می آورد و من واقعا نمی دانم این بار دیگر چه بنویسم.

 

مسی بهترین بازیکن دنیا و تاریخ است . ما فقط می توانیم از بازی مسی لذت ببریم و فکر می کنم که توپ طلا را می برد."