بویی لطیف و منحصر به فرد دارد که نه تنها برای چند ساعت بلکه برای روزها بر روی پوست می ماند اگر که برای چند روزی قصد حمام رفتن نداشته باشید . این برند با قیمتی در حدود 765 دلار برای تابستان گزینه مناسبی می باشد . اگر که می خواهید به ندرت و برای اتفاقات و موقعیتهای خاصی از این عطر استفاده کنید ارزش این مقدار هزینه کردن را دارد و می توانید آن را به کلکسیونتان اضافه کنید .


توصیه من به شما این عطره







////////////////////////////////////////////////////////////////////////


 Jean Patou’s Joy

با رایحه ای کلاسیک و بی انتها و ماندگار برازنده همه خانمهای پر زرق و برق و مجلل است که رویهمرفته شخصیت و جذابیت فردی را تغییر می دهد. این عطر در سال 1930 توسط خود جین پاتو که سازنده این عطر می باشد در فروشگاههای مهم به قیمت 800 دلار عرضه گردید




////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Baccarats Les Larmes Sacress De Thebe



این عطر هم جز آن دسته عطرهایی اسنت که پیدا کردن و خریدنش در بازار سخت است . این عطر ترکیبی از کندر و گیاه مر می باشد . قیمتش 1700 دلار است و علاوه برکیفیت و خلوص بالا شکل شیشه اش نیز جذاب است . ( به شکل هرم سه بعدی )




/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



. Chanel No. 5

این عطر نه تنها گران بلکه به دلیل استقبال فراوان مشتریان بسیار محبوب هم می باشد . اگرچه قیمتی در حدود 1850 دلار دارد ولی بر طبق آمار در هر 30 ثانیه یک عدد از این عطر در دنیا بفروش می رسد . با این حال هنوز یکی از مارکهای محبوب افراد مشهور و افراد طبقه بالای جامعه می باشد.


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////




Clive Christian No.1

ددر سال 2001 و 2008 عنوان گرانترین عطر دنیا را از آن خود کرد . در حقیقت این همان عطری است که کتی هولمز در روز نامزدیش به خود زد و قیمتی باور نکردنی 2150 دلار دارد .


//////////////////////////////



Imperial Majesty Clive Christian


در سال 2006 در تحقیق که فوربس انجام داد به عنوان گرانترین عطر دنیا شناخته شد و بخشی از تجملات افرادی است که رایحه منحصر این عطر را دوست دارند . اگر با توجه قیمتی بسیار بالایش که در حدود 215000 دلار می باشد و امروزه می توان با پرداخت چنین هزینه ای یک ماشین خرید بتوانید آن را بخرید و به خانه ببرید یک مزیت بالایی برایتان به ارمغان خواهد آورد.