مدل های زیبای تزئین سفره هفت سین ۹۳


نام                  وحید

نام هنری         بنیامین 

تحصیلات           دیپلم

متولد         18     شهریور       1361         تهران

 یک خواهر و سه برادر دارد و در یک خانواده سنتی و مذهبی بزرگ شده است

علاقه ی فراوان به شعر   دارد . شعر و ادبیات همواره همراهش بود

از 16 سالگی شعر میگفت

در سن 18 سالگی رتبه ی چهارم بهترین شاعر زیر 30 سال را کسب کرد

از دوران دبستان در گروه سرود مدرسه فعالیت داشته است

در سال 88 ازدواج کرد

ثمره ازدواجش یک دختر به نام بارانا

قرار بود ازدواجش را در قالب پوستر آلبوم 93  بیان کند که اتفاق تصادف پیش آمد و همسرش را از دست داد

آهنگ دنیا مثل تو نداره تا سال 86  رکورد   11 میلیون دانلود را زد


پدرش می گوید یک روز بنیامین به خانه آمد و ما را به رفتن به خواستگاری دعوت کرد به او گفتم آیا قضیه تمام شده است؟گفت نه نظر شما هم برای من مهم است؛ ما به خواستگاری رفتیم و با دیدن نسیم و خانواده‌ی خوبش آنها را پسندیدیم. بی ریایی و تغییر ناپذیری نسیم برایم بسیار جذاب بود و با از دست دادنش به بنیامین گفتم هنگام ناراحتی یاد حضرت زینب را زیاد به یاد بیاور.

بنیامین در خصوص پوشیده ماندن ماجرا ی ازدواجش میگفت من ونسیم همسرم قرار بود سال88 با هم عقد کنیم و بارانا خیلی زود به زندگی ما آمد . تصمیم داشتیم با یک برنامه ریزی قبلی این اتفاق را عمومی کنیم که درست 4 روز قبل از تولد بارانا پدر نسیم مرد و سال بعد هم زمانی که در جلسه ای که با 20 انسان سرشناس قرار شد در قالب پوستر آلبوم 93 موضوع ازدواجمان را بیان کنیم که این اتفاق افتاد


بنیامین (وحید) بهادری از زندگی شخصی و ماجرای مرگ همسرش می گوید!/در آن اتومبیل من و بارانا هم بودیم و این حادثه نمی‌تواند با نقشه‌ی قبلی از سوی من باشد!


بنیامین بهادری میگوید  دوست ندارم دیگر در مورد حادثه‌ی سال گذشته صحبت  کنم، فقط می‌توانم بگویم که اتومبیل ما 5 دور چرخ خورد و من هوشیار بودم؛ در آن اتومبیل من و بارانا هم بودیم و این حادثه نمی‌تواند با نقشه‌ی قبلی از سوی من باشد.

 

در سالهای 91 و 93 هم قطعه‌های مذهبی خواند که قطعه "گل یاس" با اقتباس از یک بیتی که امام علی پس از شهادت حضرت زهرا سروده‌اند و هم معنای "دنیا دیگه مثل تو نداره" است، ساخته شد.

قطعه‌ی "دنیا دیگه مثل تو نداره" تا سال 86 رکورد 11میلیون بار دانلود را زد.