عکسی از پشت صحنه موزیک ویدئو جدید ابی


ابراهیم حامدی

معروف به ابی  متولد 20 خرداد 1328 در تهران میباشد

برخی او را تام جونز بریتانیائی می خواننداما ابی بر خلاف تام جونز دارای تمایلات سیاسیست .

ابی به آقای صدا معروف است که الحق که آقای صداست شش دانگ صدا را دارد .

پدرش خیاط و مادرش خانه دار بود .  در محله ی فوزیه تهران امام حسین فعلی در خیابان شهرستان  نو جوانیش را سپری کرده است .

چهار خواهر و یک برادر دارد . سال 1353 با فیروزه مقدادی ازدواج کرده و دارای سه دختر است به نامهای سایه  عسل    و خاتون  است که برای هر سه هم آهنگی خوانده است .

دو سال قبل از انقلاب برای اجرای کنسرت به آمریکا میرود و با شروع انقلاب نا گزیر آنجا ماندگار میشود

ازدواج دومش با مهشید است که مدیر برنامه هایش هم است یک پسر خوانده هم داردبه نام فرشید .مهشید را خیلی دوست دارد اگر مهشید در برنامه هایش نباشد امکان ندارد که اون کنسرت به خوبی برقرار باشد .زیرا مهشید داروهایش را سر وقت بهش میده و کنترل میکند از همه نظر سلامتی ابی را ... زنی بسیار خوب وابی بدون اون هیچه به گفته ی خودش 

شباهت مهشید همسرش به کتایون ریاحی برای این خواننده مشگلاتی به بار آورده است .

مهشید برومند در یکی از کنسرت هائی که این خوانده در آلمان داشت تصاویری منتشر شد که منجر به سوء تفاهمهائی شد .

و شایعات علیه این بازیگر را دامن زد .

او تمایل به شنیدن آهنگهای خود در خانه را ندارد .

به موسیقی یونانی علاقه وافر دارد . از بچه گی برای همکلاسیهایش میخانده است .

اولین اجراش در کاخ جوانان بوده است

او از خاطرات تلخش میگوید اولین اجرایش در کاخ جوانان از فرط استرس شدیدی که داشت نیمی از بدنش بی حس شده بود . و اصطلاحا به خواب میرود  .

همین شادمهر که حالا خودش چسبونده به زور به ابی

که درمصاحبه اش میگفت امکانات در ایران نیست ؟ آقای شادمهر امکانات یعنی چی ؟

شادمهر عقیلی وقتی از ایران رفت البته اشتباه بزرگی کرد رفت چون تو وطن برنامه اجرا کردن زمین تا آسمون فرق دارد . حالا چرا رفت خودش بهتر میداند البته  بعدها که یکم کارش گرفت میاید تو برنامه های اون ور آبی ها اشگ میریزد و میگه آرزومو برگردم به وطنم . البته این فیلمی است که معمولا تمام خواننده ها بازی میکنند . چهار تا اشگ تمساح هم میریزند که با احساسات مردم بازی کنند که چی ما وطنمون را خیلی دوست داریم . شما اگه وطن دوست بودید واسه چی میروید . خیلی دوست دارم این سوال را ازشون بپرسم . مگه اونهائی که این جا ماندند کسی کارشون داشت ؟یا کشتنشون ؟ راست راست دارند راه می روند کسی هم کارشون نداشته و نداره وهر کسی به کاری مشغول شد . خفت و خاری هم نکشیدند . حالا که هنرپیشه ها هم همشون اجازه پیدا کردند که بازی کنند .

... والا ما که تو همین ایرا ن خیلی ها کار خوانندگی میکنند تو برج میلاد کنسرت میگذارند کسی هم کارشون نداشته و نداره . این واسه چی رفت ؟ خدا میداند ...شاید به خاطر این که چهار تا زن لخت پشتش برقصند عقده...اگر کسی بخواهد کار هنری انجام بدهد چه جائی بهتر از وطن ...خدا رحمتش کند مگه مرتضی پاشائی نبود ...کسی به او گفت جرا میخونه ؟ کارشو انجام میداد .خیلی هم دوستش داشتند و دارند چه اون موقع که بود چه حالا که نیست ... یا اون برو بچ یا احسان خواجه امیری   یا .........خدا به راه راست هدایتان کند .


  لیدی گاگا صحنه ها



یا این یکی شهره البته به طرفداران این هنرمند بر نخورد . اصلا قصد این که کسی را ناراحت کنم را ندارم . اما این خانم که در مصاحبه ای میگوید یک زن چه اشگالی داره تن و بدنش را بیرون بیندازد دیگران هم لذت ببرند . از نظر ایشون باید دیگران هم از بدنش لذت ببرند پس ایشون چه فرقی با .......دارد . و گفت من اگه دادشم غیرتی نبود لخت مادر زاد هم می آمدم رو صحنه ....حرف از چه غیرتی میزند ؟معنی غیرت را هم خوب شاید ایشون جور دیگر معنا میکند . با این مصاحبه خیلی از طرفدارانش را از دست داد . نمی دانم تا کی میخواهند مزه ی مشروب  دیگران باشد . آنقدر بوتاکس زده که عین بادکنک داره میترکد .چیه ؟ جوان بشود . به چه قیمتی ؟؟؟؟دخترتو ببین یک کم نه زیاد خجالت بکش

نباید گفت ملکه صحنه ها باید گفت لیدی گاگا

اون امیر قاسمی که واسه پیشبرد آگهی هایش به هر کدام این خواننده ها لقب داده بر چه مبنائی ؟

ملکه ...ملکه صحنه ها ...کدوم صحنه منظورش چی بوده از این لقب که به این خواننده داده .

تحقیق کند ببیند که  به چه نوع افرادی لقب ملکه میدهند بعد .....

خودش را کشت که بهش بگند شکل گوگوشی حتی با شوهر گوگوش هم ....قربانی میگفت میخاست حرف زدنش هم عین گوگوش بشه اما....

باید هزاران کفش آهنی پاره کرد تا یک کم استعداد اونو داشته باشند البته اونم یک خطا هائی کرد که از طرفدارانش کاسته شد . اما صداشو نمیشود منکرش شد....گوگوش هم با توجه به سنش روی صحنه می آید .البته یک سری شیطنتهائی موقع اجرا در جوانی داشت که به دل می نشست وزیبائی صورتش را صد چندان می کرد .

حالا هم سعی داشت دوباره به کار گیرد  اون شیطنت ها را موقع اجرا ...اما حالا که سنش رفته بالا اون حرکات اون زیبائی اون موقعش را نداره

متوجه شد ادامه نداد ...

                                                              


بزرگان موسیقی پاپ ایران / هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز


انشاءالله این عزیزان هم بتواند در سال جدید به وطنشان برگردند  واز غربت رهائی یابند ......... آمین